Klachtenbeleid

Bij Pulini.nl streven we ernaar om onze klanten de best mogelijke winkelervaring te bieden. We hechten veel waarde aan klanttevredenheid en nemen klachten serieus. Mocht je een klacht hebben over een product, onze service of iets anders met betrekking tot je ervaring met Pulini.nl, dan willen we dit graag weten. We zullen ons uiterste best doen om het probleem snel en naar tevredenheid op te lossen.


Hoe kun je een klacht indienen?

Neem contact op: Stuur een e-mail naar onze klantenservice via info@Pulini.nl. Vermeld duidelijk dat het om een klacht gaat en geef een gedetailleerde beschrijving van het probleem.

 

Informatie die we nodig hebben: 

 

Om je klacht efficiënt te kunnen afhandelen, vragen we je om de volgende gegevens te verstrekken:

 

 

  • Naam en contactgegevens
  • Bestelnummer (indien van toepassing)
  • Beschrijving van de klacht


Bevestiging van ontvangst: Zodra we je klacht hebben ontvangen, sturen we je een bevestiging van ontvangst. We streven ernaar om dit binnen [aantal werkdagen] te doen.


Onderzoek en oplossing: We zullen je klacht grondig onderzoeken en streven ernaar om binnen [aantal werkdagen] met een oplossing te komen. Indien nodig zullen we contact met je opnemen voor aanvullende informatie of verduidelijking.


Terugkoppeling: Zodra we een oplossing hebben gevonden, zullen we contact met je opnemen om deze met je te bespreken. We streven ernaar om tot een bevredigende oplossing te komen die voor beide partijen acceptabel is.


We hopen dat je tevreden bent met onze producten en diensten. Mocht je echter een klacht hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We zullen ons best doen om het probleem zo snel mogelijk op te lossen.
Met vriendelijke groet,

Pulini.nl